وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

کد جدید نمایش وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن

چند روز پیش من شکل کد یاهومسنجر رو خودم طراحی کردم و گذاشتم تو سایت . همین کدی که وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن رو نمایش میده و در منوی سمت راست سایت اونو میبینید .

چند نفر از عزیزان این کد رو درخواست کردن . ما هم که بخیل نیستیم . هر چی داشته باشیم رو میکنیم . این کد رو هم میزارم که بردارید :

نمایش وضعیت آنلاین و آفلاینش هم به شکل زیره :

توجه : تو این کد هم شما باید در دو قسمت آیدی خودتونو وارد کنید . من توی کد ، این دو قسمت رو به صورت آیدی شما نمایش دادم که شما باید ID خودتونو بزارید جای این دو قسمت .

بعضی ها گفتن چرا موقعی که من آنلاین هستم این کد منو آفلاین نشون میده ؟ اشکال اونا این هست که فقط تو یه قسمت کد آیدی خودشونو وارد میکنن . باید آیدی خودتونو تو هر دو قسمتی که در کد تعیین شده قرار بدید .

موفق باشید .

نظرات 1 + ارسال نظر
خلیل جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.areflink.blogfa.com

سلام مصطفی جون خوبی یه خواهش داشتم اگه اشکال نداره من این کد وضعیت یاهوو رو می زارم توی وبلاگ ولی همش خاموشه با اینکه آیدیه من بالاست ولی بازم خاموشه اگه میشه برام درستش کن با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد