وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

ساخت یه لودینگ زیبا برای صفحات وب شما

 سلام دوستان . دوسه روز پیش من یه کد لودینگ رو توی قالب سایت گذاشته بودم که چند تا از دوستان خواسته بودن که کد این لودینگ رو براشون میل کنم اما من تصمیم گرفتم این کد رو توی سایت بزارم تا اگه دوستان دیگه هم احتیاج به لودینگ برای وبلاگشون داشتن بتونن از این کد استفاده کنن.

لودینگی که امروز بهتون معرفی میکنم به این شیوه کار میکنه که هنگامی که آدرس صفحه رو میزنید یه مستطیل مثل زیر در بالای صفحه میاد و هی پر میکنه تا صفحه کاملا لود شه و بعد از لود شدن کاملا از روی صفحه محو میشه.

صفحه در حال بارگذاری است!
لطفا کمی صبر کنید...

  خوب ابتدا کد زیر رو بردارید و در قالب وبلاگ ( یا کدهای Html صفحه ی مورد نظرتون ) بعد از تگ <html> که در اول قالب هست بزارید . مثل زیر.
  

<html>
کد اول رو اینجا بزارید
.......

اینم از کد اول:
 
 بعد از اینکه کد بالا رو در جایی که گفتم قرار دادید نوبت به کد دوم میرسه . کد دوم کاربردش اینه که وقتی صفحه کامل لود شد لودینگ بسته بشه پس این کد باید در انتهای قالب و قبل از تگ <html/> قرار بگیره .  کد دوم رو باید بزارید آخره آخره قالبتون ( اگه بزارید قبل از تگ  <html/> بهتره ) . مثل زیر :

.....
کد دوم رو اینجا بزارید
</html>

اینم از کد دوم :
 

 لازمه اینو بگم: اینکه کد اول رو بعد از تگ <html> بزارید ضروری نیست و میتونید کد اول رو در اوله اوله قالب بزارید .

 همچنین اینو : که کد دوم رو قبل از تگ <html/> بزارید ضروری نیست و میتونید کد دوم رو در آخره آخره قالب بزارید .

موفق و موید باشید یا علی

نظرات 1 + ارسال نظر
کاظم پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.ahkameghoran.netfirms.com/index.htm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد