وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

دفترچه خاطرات توپ فارسی

Smileyسلام دوستان : امروز قصد دارم یکی از مطالبی که توی ورژن قبلی سایت براتون گذاشته بودم و خیلی مورد استقبال قرار گرفته دوباره بزارم تا دوستانی که موفق به استفاده نشدن از ما گله نکنند. !

همیشه ما دفترچه خاطرات را به عنوان کتابچه و یا یادداشتهایی که با خواندن و مرورشان به یاد خاطرات تلخ و شیرین گذشته می افتادیم نگاه می کردیم  . این یادداشت ها و خاطرات که برای هر شخص ارزش بسیار بالایی دارد میتوانند از دنیای واقعی وارد دنیای الکترنیک نیز بشوند و علاوه بر امنیت بالای نگه داریشان , از زیبایی ها و بیان احساسات واقعی تری برخوردار گردند .

شرکت XDeskSoft نرم افزار دفتر خاطرات و ثبت اطلاعات الکترونیکی زیبا , خلاق و بسیار مفیدی تحت عنوان XMultimediaDiary داراست که به شما امکان ثبت خاطرات و اطلاعات را در محیطی چند رسانه ای و زیبا با امکانات متفاوت می دهد . بلی با استفاده از این دفترچه خاطرات زیبا تمامی امکانات زیبای صوتی و تصویری را به داخل خاطرات خود آورده و از روح تازگی آن لذت ببرید .

برخی ویژگی های کلیدی نرم افزار XMultimediaDiary :

Completely Support Multimedia information - پشتیبانی کامل فرمتها و اشیا چند رسانه ای در محیط دفترچه شما که به شما امکان اضافه کردن موسیقی , شکلک های زیبای متحرک , تصاویر گوناگون , فیلم ها و کلیپ ها, فیلم های زیبای فلش و افکتهای زیبای آن , لینک های مختلف و همچنین نشانه های مختلف زیبای وضعیت آب و هوا را می دهد .

Publish to MSN Spaces blog - توانایی انشار نوشته های شما بر روی بلاگ های وبسایت MSN و دراختیار عموم گذاردن آنها .

دانلود کنید نسخه ی 1.2 را با حجم 3.7 مگابایت

 برای دریافت کرک برنامه به بخش نظرات همین پست مراجعه کنید.


توجه : از این به بعد هر هفته جمعه ها به سوالات دوستان پاسخ داده میشود پس دوستانی که سوالاتشون رو مطرح میکنن هرجمعه میتونن در یک پست که به این موضوع یعنی پاسخ به سوالات دوستان اختصاص داره جواب سوالات خود رو دریافت کنن .

حق نگهدارتون                                                                                                                    یا علی

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد حسین محبی چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ

ممنون از همه زحماتت دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد