وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

با توجه به استقبال خوب شما کاربران برای خرید مجموعه ایمیل مارکتینگ و تقاضای کاهش قیمت

بنده تصمیم گرفتم تا قیمت این مجموعه را که شامل

چهار تا نرم افزار قدرتمند ارسال ایمیل با آخرین ورژن و ریجستر شده

۷۵۰ هزار ایمیل فعال ایرانی جمع آوری شده در سال ۸۶

یک نرم افزار برای جمع آوری ایمیل از سایت ها

و در آخر لینک آموزشی

را فقط به قیمت ۳ هزار تومان بله فقط ۳ هزار تومان به شما عزیزان بدم

شماره حساب :۰۳۰۶۷۱۹۷۶۰۰۰۶

بنام : مصطفی احمدی

حساب : سپهر

نظرات 3 + ارسال نظر
خط نو سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ق.ظ http://www.newline.blogsky.com/

وبلاک فعال و خوبی دارید

علی پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:51 ق.ظ

سلام
بنده این نرم افزار رو لازم دارم و قصد خرید دارم . چند سوال :
1 : آیا ایمیل ها واقعا به میل باکس ارسال میشوند .
2 : آیا برای اجرای نرم افزار احتیاج به هاست داریم .
3 : بخش آموزشی نرم افزار رو چطوری برای من ارسال میکنید .
4 : اگر امکان داره بنده اول آموزش این نرم افزار رو دریافت کنم بعد خرید خودم رو انجام بدم .
با تشکر : دکتر علی مقدسی

زهرا طهماسبی سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:20 ب.ظ http://irfx.ir

با سلام
من نرم افزار ارسال ایمیل رو به همراه ۸۰ هزار ایمیل دارمُ اما نمی تونم ازش استفاده کنم چون smtp می خواد.
می خواستم بدونم باید چکار کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد