وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

یاد گذشته

تو این سپیده صبح میخوام بگم از گذشته ها

از هوای سرد شبهای زمستان و بخار دهان و شعر زمستان اخوان ثالث

از ادکلن تیروز و از یه شیشه ی خالی و یک عالمه خاطره

از انتظار ها و از ....

گاهی اوقات وقتی به خاطرات گذشته فکر میکنم دوست دارم به همون زمان بر گردم

ولی چیزی که هست اینه که آدم باید با زمان پیش بره دیگه نمیشه بگی من میخوام من میخوام

واقعا زمان ما را دارد به چه سمتی می کشد

امروز روز زیارتی امام رضا (علیه السلام) است میخوام برم حرم انشاالله اگه شد برا همتون

دعا میکنم تا بتونین خوشبخت زندگی کنین و خوشبخت هم بمونین

فعلا دیگه خداحافظ

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.learn2pc.blogfa.com

سلام به شما وبلاگتون پر بار و خوبه اگه تمایل به تبادل لینک دارین به ما سر بزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد