وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

با سلام

میخواستم پیرو نظر یکی از کاربران بگم

نوشین خانم

متاسفانه من نمیدونم چرا بخش دوم درس فتوشاپ نیست و علت از کجاست امروز که من دنبال

آموزشش بودم ولی خب پیدا نکردم

ولی اگر خیلی ضروری احتیاج دارین بگین تا حتما براتون پیدا کنم

ممنون از نظرات شما

نظرات 1 + ارسال نظر
ب-تک دانلود شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.behshadtaragheh.blogfa.com/

سلام
خیلی ممنون
من لینکتونو گذاشتم ولی هر چه سریع تر برام دعوت نامه پرشین گیگ بفرستین نگویید اگه بود می فرستم.
ایمیل من:apwwy@yahoo.co.uk
خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد