وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

یادی از گذشته

سلام به همه

یادم میاد از اسفند 84 که تازه این وبلاگ رو تاسیس کردم خیلی شور و شوق داشتم تو یه ارتباط دو سویه با بازدیدکنندگانم

بتونم یه شکلی جدیدی به یه بخشی از زندگیم ببخشم

خیلی از مطالبی که تو وبلاگ منتشر کردم کپی هست ولی خب علی رغم کپی بودن فوق العاده مهم برای یادگیری هم هستند

دوستان زیادی گاها زنگ میزن در رابطه با سی دی نحوه ی گرفتن معافیت سربازی که بهشون از همین جا اعلام میکنم بنده دیگه این سی دی رو عرضه نمیکنم

اون موقع ها تب و تاب وبلاگنویسی خیلی زیاد بود و فقط بلاگفا و پرشین بلاگ و میهن بلاگ و بلاگ اسکای و بلاگر بود و دیگه جای دیگه ای سرویس وبلاگدهی رو ارایه نمیکرد

راه اندازی سایت اون قدرها سود دهی نداشت و کمتر کسی علم به راه اندازی سایت داشتن و تعداد سایتهای شخصی هم کم بود و مهم ترین سایت دانلود هم سافت گذر بود و کمیاب انلاین

بیش تر از هر چیز اون موقع ها مباحث هک رواج داشت

اما الان دیگه راه اندازی سایت و افزایش ترافیک سایت باعث شده سود زیادی نصیب خیلی ها بشه

تنها سایت تفریحی مطرح اون موقع ها نیک صالحی بود و تنها پایگاه اجتماعی هم سایت کلوب بود که چند مدتی هم از رونق افتاد اما دوباره پا گرفت


با این وبلاگ روزهای خوش زیادی داشتم درامدم داشتم و وقت زیادی هم براش میذاشتم گاها بازدید روزانه م تا 500 نفر در روز هم میرسید

ولی خب زندگیه دیگه بالا و پایین زیاد داره

الان دیگه خیلی چیزها تغییر کرده دانشگاه رفتم لیسانس بازرگانی بین الملل گرفتم ازدواج کردم

و ....

یه وبلاگ هم بود که خیلی پیگیر مطالبشو میخوندم و پیگیرش پست های جدیدش بودم


هدف این نوشتم این بود که با دوستانی که گاها قدیما یه سری میزدن و الان شاید مسیرشون از خونه گوگل به سمت ما کج بشه حرفی زده باشم اگه وقتی بود و حوصله ای ایشالله فعالیت های وبلاگ رو ادامه میدم و مهمترین مانعم تو زمینه ادامه دادن فعالیت وبلاگنویسی و اگاهی بخشی اینه که نمیدونم در چه زمینه ای بخوام فعالیت کنم

بازم اگه دوستان کمکی کردن و نظرشونو بهم گفتن که ممنون میشم اگرم نه  که هیچ.

فعلا شب به خیر همه .