وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور

دوستان پیام نور 

 

به اطلاع برسونم که انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور از تاریخ ۲۱/۱۱/۱۳۸۷ شروع شده است لذا برای انتخاب واحد باید به سایت مراجعه کنید و زمان انتخاب واحدتان را مشخص کنید 

 

لازم به ذکر است که از زمان مشخص شده توسط سیستم فقط ۷۲ ساعت مهلت دارید که انتخاب واحد کنید 

 

سایت پیام نور  

سایت ویژه انتخاب واحد

استخدام شرکت نفت

سلام دوستان عزیز 

 

اومدم بگم شرکت نفت از واجدین شرایط استخدام بعمل می آورد حالا اونایی که دنبال کار می گردنند زود بیاین برن ثبت نام کنند 

 

دوست دارم اگه خبری شد بچه ها بگن من بزارم تو وب تا همه استفاده کنیم 

 

آدرس وب سایت شرکت نفت

یه نوشته ی جدید و ناراحت کننده

بلاخره امتحان آخرم هم تموم شدو فوق العاده راحت بود  

 

خوش به حال بعضی ها وقتی امتحاناشون تموم میشه تازه یه نفس راحت میکشن و تا چند روز استراحت مطلق و بعدش هم یه تفریح یا مسافرت ولی من تازه بدبختی هام شروع میشه دنبال کار گشتن واسه تحصیل شهریه ترم بعد . 

 

چقدر زود این سه ترم گذشت خوب بود ولی برای من با بهای سنگینی سپری شد که خیلی از این بابت ناراحتم دوست دارم از این دانشگاهم انتقالی بگیرم  

 

از همه ی دانشجوهای دانشگاهمون استاداش و همه ی پرسنل و اهالی و خوابگاهها و خلاصه دختر و پسر شون بدم میاد 

 

به جون خودم اگه اجبار نداشتم و مثل خیلی های دیگه کیسه ام پر بود از پولهای باد آورده اصلا بهایی به درس نمی دادم لااقل تا این حد . 

 

مثل خیلی های دیگه زندگی میکردم نه اینکه مثل الان محکوم به زندگی باشم همیشه گفتم که: 

 

 

ما زندگی می کنیم که زنده بمانیم نه اینکه زنده بمانیم تا اینکه زندگی کنیم 

 

 

زندگی معنای تنهایی زیستن واسه یه آدم تنهاست 

معنایی که شاید هیچ وقت معنا نیابد 

آرامش کلمه ای زیبا و راه رسیدن به آن موفقیتی است بس طولانی و سخت  .

یه دست نوشت باحال

با سلام 

فردا امتحان تربیت بدنی ۲ داریم اگه به بچه های تربیت بدنی بر نخوره خیلی درس گندی هستش 

خلاصه فردا امتحان رو که دادم با یه فراغت بال میام و یه کارایی میکنم 

 

از همه ی دوستان گلی که وبلاگ رو نگاه میکنن خواهش میکنم وبلاگ منو تو لینکستان خودشون بگذارند تا بعدا جبران کنم  

باتشکر مصطفی

یادداشت جدید

بعد چندین ماه میام به وبلاگم سر میزنم وای که چقدر واسه این زحمت کشیدم 

امتحانات ترم سومم که داره کم کم تموم میشه یه امتحان تربیت بدنی ۲ مونده که هفتم باید امتحان بدیم و بعد ترم سه هم تموم میشه و من یه قدم دیگه جلو میرم 

وای که این چند وقته این قد بلا سرم اومد که حد نداره 

جای گفتن نداره یادش بخیر یه زمانی این وبلاگ از بس بازدید داشت که دیگه فقط فکر و ذهنم شده بود آپدیت کردن این و پست جدید دادن ولی الان دیگه فکر نمی کنم حتی ده تا بازدید کننده هم داشته باشه  

بالاخره دوباره میسازمش انشاالله 

 

فقط دوست دارم اگه کسی ایده یا نظر خواصی داره بگه تا امتحانش کنم ببینم چی میشه فعلا میرم تا چند روز دیگه