وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

وبلاگ آموزشی پویاگستر

بهترین آموزش ها -کتب الکترونیک-اموزش آشپزی-آموزش فتوشاپ و ...

قالب فروشی با موضوع موبایل



با سلام این هم یک قالب برای فروش البته برای سیستم میهن بلاگ که خیلی زیبا و از سرعت بالایی برخورداره . این قالب تمامی امکاناتی رو که یک قالب خوب باید داشته باشه داره و علاوه بر اون دارای چندین امکانات دیگر ماننده انتی اسپام و ضد هک و غیره در بر دارد . همانطور که گفتم این قالب برای سیستم میهن بلاگ است و قیمت آن 10000 تومان است . اگر خواهان خرید این قالب هستید در قسمت نظرات نام و موارد گفته شده ( در قسمت سفارش قالب واقع در منو اصلی )را هم بنویسید .



قیمت : ۱۰۰۰۰ تومان

سیستم : میهن بلاگ

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهرخ دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:34 ب.ظ http://xpsoft.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
لینک شما رو گذاشتم امیدوارم شما هم لینک منو بزارین
موفق باشید

محمد شاکر سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:10 ق.ظ http://www.pcgig.mihanblog.com

من میخام بدونم که چرا از مطالب من استفاده می کنی اخه ادم عوضی حتی میخوای قالبی رو که من ساختم بفروشی اخه کد شو از کجا می یاری فقط اگر ببینم دوبره از من مطلب تو وبلاگت گذاشتی ........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد